ВІТАЮ НА БЛОЗІ! Любити дітей – по-материнськи, Виховувати – по-сухомлинськи, Працювати – з креативом, Відпочивати – з позитивом!

вівторок, 29 січня 2019 р.

У СВІТІ В КРАЇНІ У НАС

В Куликівському ПАЛ протягом січня 2019року триває конкурс творів-мініатюр «Родина – мій дім, мій оберіг». 29.01.2019р. цю акцію підтримали кухарі І курсу. Тетяна Іванівна Герасименко, викладач української мови та літератури запропонувала тему творів: «Сім’я - це …». 
Що пригадується, в першу чергу, при слові сім’я? Які почуття переповнюють душу? Чи спливають перед очима найближчі й найрідніші люди. Ті люди, які піклуються , турбуються, коли відбуваються невдачі, й тривожаться, коли погано. Що таке сім’я ? Чи завжди це згуртоване коло дорогих серцю людей, що виховують з самого дитинства й бажають успіху й щастя... Цими думками погодилися поділитися наші учні у своїх творах.

Немає коментарів:

Дописати коментар